W ostatnich dniach ogłoszone zostały 4 nabory firm na wydarzenia targowe w ramach realizacji projektu InterGlobal. Wszystkie nabory znajdują się na stronie https://invest-in-silesia.pl/

Targi MSV w Brnie w dn. 8-11 października br.  Termin zgłoszeń do 13 września

Targi Adipec w Abu Dhabi w dn. 4-7 listopada br.  Termin zgłoszeń do 17 września

Targi China International Import Expo w Szanghaju 5-10 listopada br.  Termin zgłoszeń do 20 września

Targi MEDICA w Düsseldorfie w dn. 11-14 listopada br. Termin zgłoszeń do 20 września

W ramach realizacji projektu InterGlobal, Województwo Śląskie organizuje wspólne stoisko projektowe, składające się z dedykowanych stanowisk dla każdego wybranego przedsiębiorstwa.

Zapewnia kompleksową organizację wyjazdu –  zagwarantowanie przelotów i transportu lokalnego, zakwaterowania, miejsca na stoisku projektowym oraz wstępu na targi dla dwóch przedstawicieli przedsiębiorstwa.

Udział w wydarzeniu dla przedsiębiorców jest bezkosztowy, dzięki dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej (w ramach pomocy de minimis).

Przedsiębiorstwo, które zakwalifikuje się do udziału w Wydarzeniu otrzyma zaświadczenie o otrzymanej pomocy de minimis.

Zadanie realizowane jest w ramach Projektu pn. „Interglobal – internacjonalizacja przedsiębiorstw sektora MŚP z województwa śląskiego” FE SL 2021-2027, Priorytet FESL.01 Fundusze Europejskie na inteligentny rozwój, Działanie FESL.01.10 Promocja eksportu i internacjonalizacja MŚP.

Celem głównym projektu jest rozwój i wzmocnienie procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw działających na terenie województwa śląskiego. Przedsiębiorcy włączeni do projektu są objęci programem rozwoju działalności eksportowej. W zależności od posiadanych doświadczeń w zakresie internacjonalizacji, będą mogli wybrać indywidualną ścieżkę wsparcia merytorycznego lub skorzystać z konkretnych usług, które będą odpowiadały ich zidentyfikowanym potrzebom.

W ramach projektu przedsiębiorcy otrzymają możliwość:

  • skorzystania z usług doradców zagranicznych,
  • udziału w spotkaniach informacyjnych,
  • warsztatach eksportowych,
  • Akademii Internacjonalizacji,
  • uczestnictwa w branżowych targach zagranicznych
  • uczestnictwa w krajowych kongresach i targach o charakterze międzynarodowym
  • uczestnictwa w misjach gospodarczych,
  • otrzymania bonów eksportowych, które będą mogły zostać wykorzystane na potrzeby internacjonalizacji działalności danego przedsiębiorstwa,
  • skorzystania z usług informacyjnych zapewniających widoczność ich działań na rynkach międzynarodowych.