Urząd Gminy Jaworze
Urząd Gminy Jaworze, w skrócie urząd, znajduje się przy ulicy Zdrojowej 82 w Jaworzu. To tutaj pracuje wójt i urzędnicy.
Wójt jest kierownikiem urzędu. Wójtem w Jaworzu jest Anna Skotnicka-Nędzka.
W pracy pomagają jej Sekretarz i Skarbnik oraz pracownicy wielu wydziałów.
Budynek ma dwa wejścia. Wejście główne jest od strony ulicy Zdrojowej. To jest wejście, które posiada podjazd.
Drugie wejście jest z tyłu budynku, od strony parkingu.
Jeżeli przyjedziesz do nas samochodem
Na parkingu, za budynkiem urzędu, znajduje się specjalne miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Czym zajmuje się urząd?
W urzędzie można:
- Zameldować się, wyrobić dowód osobisty, zgłosić urodzenie dziecka. To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia.
- Zgłosić prowadzenie własnej firmy.
- Zgłosić wycięcie drzewa.
Urząd zajmuje się też:
- Drogami, chodnikami i ścieżkami rowerowymi.
- Wywożeniem śmieci z terenu gminy.
- Ochroną środowiska, melioracją, opieką nad zwierzętami, ochroną jakości powietrza.
- Zarządzaniem w trudnych sytuacjach, na przykład w czasie powodzi lub suszy.
- Sprawami dotyczącymi podatków i opłat lokalnych.
- Wydawaniem zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania, podziałami działek oraz nadawaniem numerów budynkom.
- Udzielaniem ślubów.
Kontakt z pracownikami urzędu
Zapraszamy do urzędu od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy:
Poniedziałek 7:00 – 15:00
Wtorek 7:00 – 15:00
Środa 7:00 – 15:00
Czwartek 7:00 – 17:00
Piątek 7:00 – 13:00
- Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 33 828 66 00.
- Możesz też wysłać e-mail na adres: sekretariat@jaworze.pl.
- W urzędzie możesz korzystać z pomocy tłumacza Polskiego Języka Migowego. Musisz jednak powiadomić urząd o takiej potrzebie, a urząd zapewni kontakt z tłumaczem w ciągu 3 dni roboczych.
Żeby załatwić sprawy w urzędzie możesz:
- napisać pismo i wysłać je na adres:
- przynieść pismo do kancelarii ogólnej
Urząd Gminy Jaworze
ul. Zdrojowa 82
43-384 Jaworze
Kancelaria to biuro, w którym możesz zostawić pisma, podania i dokumenty. Znajduje się na parterze budynku. To tu uzyskasz informację, do którego pokoju udasz się ze swoją sprawą.
Jak trafić do kancelarii ogólnej?
Możesz wejść wejściem głównym – od strony ul. Zdrojowej – lub z tyłu budynku – od strony parkingu.
Gdy wejdziesz do budynku głównym wejściem zobaczysz przestronny hol.
Gdy spojrzysz w lewo, zobaczysz tablicę informacyjną, na której znajdziesz informację o wszystkich wydziałach w urzędzie.
Następnie skręć w prawo – pierwsze drzwi po lewej stronie prowadzą do kancelarii ogólnej.
Tak kancelaria wygląda w środku.